Jestem za Realem!


Witam! Dzisiejszy post jest bardziej skierowany do chłopaków, aczkolwiek wiem, że wiele dziewczyn tak samo interesuje się piłką nożną co męska część populacji. Pewne jest, że ja do tego grona nie należę i z góry proszę o wyrozumiałość, ponieważ niezbyt się na piłce nożnej znam. 
Wpis piszę tak naprawdę "na ślepo", korzystając z informacji z internetu i starając się jak najlepiej to zrozumieć. Tak więc piszę notkę, patrząc na to okiem całkowicie nic nie wiedzącej o piłce nożnej kobiety.  Mam nadzieję że wpis chociaż odrobinę was zaciekawi ;) 

Chciałabym dzisiaj trochę uwagi poświęcić drużynom piłki nożnej, a dokładniej jednej co się zwie Real Madryt. Jest to hiszpański klub sportowy, który powstał w 1902 roku. Ich trenerem jest francuski piłkarz Zinédine Yazid Zidane, który przed zakończeniem kariery zawodniczej występował na pozycji pomocnika. 

Oglądając mecz z udziałem Realu, możemy rozpoznać tą drużynę poprzez białe barwy. Jeżeli chodzi o zawodników, to możemy zauważyć, że po murawie biega sobie jeden z najsławniejszych i najlepszych piłkarzy - Cristiano Ronaldo (występujący na pozycji napastnika) a także Marcelo Vieira  (grający na pozycji bocznego obrońcy) czy Sergio Ramos (grający na pozycji obrońcy).
Prezesem Realu Madryt jest niejaki Florentino Pérez, który pozycję tą objął w 2009 roku. 


Jeżeli chodzi o wyniki rozgrywek i osiągnięcia to Real ma się czym pochwalić - np. zwycięstwem w Lidze Mistrzów w sezonie 2013/2014 a także wygraną w starciu z Sevillą o Superpuchar Europy gdzie Królewscy pokonali po dogrywce Sevilla FC 3:2 i sięgnęli po trofeum.




Podsumowując, czy warto być kibicem klubu? Ja - kibic bez doświadczenia, patrząc swoim spostrzegawczym okiem stwierdzam że tak. Powoli zaczynam już uczyć się wszystkich podstaw piłki nożnej, ogarnęłam już o co w końcu chodzi z tymi spalonymi i jestem na dobrej drodze do bycia wiernym kibicem! ;> 
Co do Realu - uważam że to dobra drużyna, lecz nie jestem przekonana czy moja opinia się tu liczy. Dajcie znać w komentarzu co wy myślicie o tej drużynie. A może jednak Real nie należy do waszych faworytów? Jestem ciekawa waszych odpowiedzi! ;) 

- Kaczor 

1 komentarz:

  1. sportem się nie interesuje, piłki nożnej nie oglądam. z zaciekawieniem przeczytałam twojego posta. wszystkie wielkie rzeczy powstają od tych małych rzeczy. Mój kolega jest ich wielkim fanem, wiele razy o nich słysze, więc twój post przeleję na naszą rozmowę, jest o czym rozmawiać :)

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane! Za każdy komentarz bardzo dziękuję ♥♥ ! Weryfikacja obrazkowa wyłączona:)