This is the end...

Helooo! Ja właśnie teraz słucham sobie Nothing feels like you :)
Dzisiaj zaczynają się  wakacje! Jej :) Jak tam świadectwo? Jesteście z siebie zadowoleni czy też nie? Ja jestem w miarę zadowolona, chociaż mogłoby być lepiej :)

Dzisiaj tak jak obiecałam wstawiam wam zdjęcia z mojego ubrania szkolnego. Podoba się dopasowanie?



Macie jakieś plany na wakacje? Ja chyba pojadę w sierpniu do Londynu, chociaż to jeszcze nie jest pewne. Ma też do mnie przyjechać przyjaciółka, oczywiście w wakacje całkowitego odpoczynku mieć od nauki nie będę, więc będę przygotowywać się do przyszłorocznego egzaminu w 3 gimnazjum.
Tak, w trzeciej klasie. będzie naprawdę harówka więc przyjmuję że posty o ja dodawać będę tylko w piątki, soboty i niedziele.O tyle o ile nie będę miała nauki na weekend... 


Dzisiaj ciepły dzień, gorąco zbytnio nie jest ale dobrze że słońce świeci. Przynajmniej z tego się cieszę. Ból trochę ustał ale teraz zdałam sobie sprawę że nie boli mnie ucho tylko... ząb. I coś mi się wydaje że jak się szybko nie wybiorę do dentysty to będę miała powtórkę z ostatnich wakacji i nie przespane noce. Tak, w tamte wakacje łącznie nie spałam z jakieś 50h... albo więcej. I często jak szłam na huśtawkę to na tej huśtawce zasypiałam z wycieńczenia. Moim zdaniem zęby to najuciążliwsza cześć ciała. Niema chyba na świecie człowieka którego by choć raz w życiu nie bolał ząb. Nawet ten mleczny. 

Ból zęba jest bardzo uciążliwy, i trudno sobie z nim poradzić. A co jeżeli boli cię ząb i nie masz żadnego środku przeciwbólowego w domu? Ja tak miałam. I szukałam na internecie różne domowe sposoby - żaden nie pomógł. Jedynie spirytus troszkę załagodził ból ale nie zlikwidował. 

____________________________________________________________

Wymyśliłam, że dzisiaj wam troszkę o sobie opowiem :)
Mało o mnie wiecie, jedynie to co pisze z boku ------>
Okej :) No to zacznijmy.
Bloga stworzyłam po to aby dzielić się z wami moimi przemyśleniami i zdjęciami. Bardzo lubię pisać, ale jaki byłby sens mojej pracy gdyby świat się o niej nie dowiedział... Jestem wielką fanką One direction a moimi ulubieńcami z zespołu są Harry i Niall. 


Zawsze się śmieję z ich wyglądu w niektórych sytuacjach bo wyglądają jak Ken haha ;)
Ale cóż, wyglądu się nie wybiera. Nie mówię o tym że nie są przystojni, bo są. Najbardziej z zespołu podoba mi się Louis. 

A moją ulubioną piosenką jest "Little white lies" oraz "best song ever" którą pewnie znacie.

Ale co ja będę dużo gadać o zespole... Przejdźmy do bloga i pasji...
Dużo ludzi pyta się mnie dlaczego blog nazywa się Thirlwall i dlaczego ja się tak podpisuję..
Już wyjaśniam. Thirlwall to nazwisko piosenkarki Jade Thirlwall która jest moją stylową inspiracją i często to na niej wzoruje swoje outfity lub pojedyncze ubrania.

Jakie są moje największe plany na wakacje?
Planuję podciąć trochę włosy i pofarbować je na czarny kolor z fioletowymi pasemkami. Nie mam pojęcia jak będę w nich wyglądać, więc zrobię to szamponetką :)

Dlaczego to fotografia jest moją największa pasją?

Hmm... Fotografia fascynowała mnie od zawsze! Fakt że obraz który widzisz możesz przedstawić paru innym osobą albo nawet całemu światu jest po prostu szalenie cudowny! Fotograf to piękny zawód tak samo jak malarz. Tylko że malarstwo to już cięższa praca :) 
Polecam wam książkę o fotografii pt.: "Szkoła fotografowania". Jest po prostu świetną książką, można  się z niej dużo dowiedzieć jak ustawiać obiektyw oraz jaka jest dokładna historia fotografii.

Jakie jest moje ulubione miejsce na świecie?

Są trzy takie miejsca. Moje łóżko, lasek za domem oraz dom mojej siostry Uli który został niedawno sprzedany... Kiedy mi o tym powiedziała to ledwo co powstrzymałam płacz. To był mój ulubiony zakątek Londynu :'(

_______________________________________________

Dobrze no to na dzisiaj będzie tyle! Bardzo się rozpisałam haha ;) Miłego dzionka życzę :* 


Thirlwall :))


4 komentarze:

  1. Bardzo ładne te stylizacje, ja lubię robić zdjęcia, ale nie mogę powiedzieć, że to moja pasja, bo nic o tym nie wiem.

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też kocham fotografię, to jedna z najkreatywniejszych pasji, którą można non stop rozwijać :)

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne stylizacje :) Bardzo lubię fotografować, jest to jedno z moich ulubionych zajęć :-)
    Zapraszam do mnie :
    http://m-artyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna pasjonatka fotografii <3
    Ja wlasnie też planuję zmienić coś w swojej fryzurze na wakacje:p
    Już dodałam do obs:*
    #Joannavi

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane! Za każdy komentarz bardzo dziękuję ♥♥ ! Weryfikacja obrazkowa wyłączona:)