Kocham dziewczynę!

Tak... Dobrze przeczytałeś/aś. I nie jest to byle jaka osoba.

Jej oczy błyszczą w świetle fleszy i świateł na scenie. Kilka razy zmieniała swój kolor włosów. Cudowny, biały uśmiech przyozdabia jej piękną, brzoskwiniową twarzyczkę. Uwielbia długie włosy - nigdy nie ścięła ich do samej brody. Ma cudny głos. Czasami zastanawiam się czy to dzwon czy jednak struny głosowe. Każda z polskich jak i czeskich gazet zastanawiała się jak to możliwe że tak pięknie i podobnie do Witney można zaśpiewać cover "I will always love you". Jednak ona to udowodniła. Udowodniła to jej anielskim głosem.

Kto to taki? Tak to Ewa. Ewa Farna. Zapewne praktycznie każdy (zwłaszcza z młodego pokolenia) ją zna. Słuchają i starsi i młodsi.. Ci z Angli i ci z Indii. Tak. Znam ludzi którzy nie pochodzą z Polski (ani z Czech) i wręcz kochają Ewę.

Kiedy stoisz wśród jej fanów, słychać ciągle miliony głosów krzyczących "Kochamy Cię Ewa!" albo "Jesteś naszą królową!", zaś w rękach widnieją transparenty z różnorodnymi napisami - tylko dla Ewy.

Oni ją kochają. Ja też ją kocham. Jest moją idolką już praktycznie 3 lata. Zmieniła się. Nawet bardzo. Pamiętam kiedy wyszła na scenę w 2009 roku i zaśpiewała słynne cicho. Wygrała. Już wtedy wiedziałam że ją kocham. Że to z nią rozpocznie się moja nowa,  życiowa przygoda. Pamiętam te dobre ale i złe chwile. I ten wypadek samochodowy w 2012 roku. I to kiedy przyszłam do domu a mama pokazała mi artykuł w gazecie. Ciągle pamiętam ten nagłówek "Ewa Farna miała wypadek", który przebił moje serce. I pamiętam ten pierwszy wywiad po wypadku. Ona płakała. Ja też. I ten moment kiedy wręcz ryczałam w poduszkę ze smutku ale i s z c z ę ś c i a, bo Bóg ocalił mi idolkę. Ocalił jeden z sensów życia.

18 komentarzy:

  1. Nic nie wiem o wypadku, może więcej info w kolejnym poście? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są jej pisenki :D Ciekawie zaczęty post :d . Fajnie jest miec takich fanów jakim Ty jestes :)

    http://turystyka11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewa jest świetna. Szkoda, że tak bardzo najeżdżają na nią z powodu wypadku i tych kilogramów....
    http://pani-lecter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie Ewa ma piękną figurę, nie jest kopią tych wszystkich kościotrupow tylko normalna, piekna, polska kobietą :)

      Usuń
  4. Ewa :)
    http://dominisiablog.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak byłam młodsza to słuchałam jej utworów ;D
    http://paris2607.blogspot.com/2014/12/inspiracje.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewa jest dla mnie całym światem <3
    Ciekawa wypowiedz :D
    Polecam ten blog: ewafarnaopowiadanie.blogspot.com
    Jest to pisane przez fankę opowiadanie :)
    D.E

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny wpis , moją idolka tez jest co dziwi ludzi , bo ma 19 lat , ale ja nie widze w tym nic dziwnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bo mam 19 lat*

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie jest mieć taką osobę, którą się podziwia. :)
    Ja również lubię piosenki Ewy :)
    Pozdrawiam :)
    http://okejkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hejka, też jestem fanka Ewy co prawda od roku, ale lepiej późno niz później. Szkoda tylko, że nie poznałam jeszcze żadnych farnoholików.... ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętam te czasy kiedy w telefonie miałam piosenki Ewy Farny , a teraz Rap haha
    zapraszam byanitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo jak miło jakiś farnocholik :)
    zapraszam do mnie + obserwuję
    http://desinger-sasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak bajecznie piszesz jeju, zaczytałam się

    Zapraszam do mnie- KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane! Za każdy komentarz bardzo dziękuję ♥♥ ! Weryfikacja obrazkowa wyłączona:)