Nocny post

Hei!
Piszę tego posta tylko dlatego że po prostu nie mogę zasnąć!  Jest gorąco i po prostu no dzisiaj nie mogę. Wiem że będę wykonczona ale jutro będę spała a co tam ;)  Myślałam nad tym jakby się jutro ubrać i wymyśliłam że może to być moja koszula bez rekawkow w niebiesko- białe paski. Do tego moja czarna, koronkowa spódniczka, jakaś mini opaska na hipisa i buty. Tylko właśnie nad butami się muszę jeszcze zastanowić bo nie mam pojęcia jakie dobrać. MOŻE WY MI COŚ DORADZICIE? Piszcie w komentarzach :D W grę wchodzi także drugi outfit. Biała koszula, spodniczka w paski a nad resztą pomyślę!  ;) w każdym bądź razie są to outfity w stylu Little mix ;)A jeśli będzie bardziej zimno to ubiorę czarne legginsy, moją bluzkę z Harrym Stylesem, nieco przerobioną opadającą na jedno ramię.  Bluzka jest biała.  Do tego dobiorę moje trampki coś pod kolor zdjęcia na mojej bluzce. Może szare?  <zdjęcie 2 outfitu na dole>.  Kurcze, w nocy naprawdę niema co robić. Chyba pójdę spać a nad resztą outfits zastanowie się jutro ... Obym zasnela! :( Dobranoc :*
Thirlwall :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane! Za każdy komentarz bardzo dziękuję ♥♥ ! Weryfikacja obrazkowa wyłączona:)