#Outfit w stylu Jade Thirlwall

Heii!
pomyślałam sobie że nazywam się Thirlwall, biorę inspiracje z pani Thirlwall, a jeszcze ani razu nie pokazałam wam jak te inspiracje wyglądają!
Z tej okazji przygotowałam dla was 2 outfity w stylu mojej kochanej Jade :)
 A więc pierwszy outfit! (od razu przepraszam za jakość zdjęcia; jest okropna chociaż próbowałam przerobić. .)



Spis treści :
Sukienka - nie mam pojęcia, kupiła mi ją siostra
Koszula - Reserved
No i teraz mam dla was drugi outfit! Przygotujcie się, ten jest bardziej taki w stylu Jade ;3 Podoba mi się strasznie!

Spis treści:
Bluzka - Primark
Spódniczka (chyba) Primark
kokardka - by me
Buty - dostałam w prezencie więc nie wiem ale chyba CCC
 ____________________________________________________

To będzie tyle na dzisiaj ode mnie! przepraszam ale jestem bardzo zmęczona a po drugie jakoś tak niemam weny... Już jutro zrobię post kulinarny a w nim ... BEZY! Mniem! Dobranoc! 
Thirlwall :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane! Za każdy komentarz bardzo dziękuję ♥♥ ! Weryfikacja obrazkowa wyłączona:)