Z życia zwykłej nastolatki

Hei! 
Ostatnio nie mam w ogóle czasu! Ciągle szkoła,szkoła,szkoła... No ale wiadomo - III gimnazjum. Bogu dzięki, że w miarę wyrabiam się w ocenach. Trochę do roboty mam... Ostatnio wydarzyło się kilka fajnych rzeczy.Byliśmy w teatrze albo na przykład dzisiaj przyszedł do mnie autograf kabaretu SMILE! Jak wiecie z poniższego posta - uwielbiam tą grupę, a autografem będę jarać się do końca życia! Oryginalny! ;D Powieszę sobie go nad łóżkiem - w przyszłym tygodniu jadę kupić ramkę, jakąś ładną ;D Chciałam też powiedzieć że należy mi się nagroda (haha) bo żyję już ponad miesiąc bez telefonu komórkowego - ponieważ zgubiłam ładowarkę. Brawa dla mnie.


Przejdźmy do tematu posta. Co oznacza słowo "normalnej", "zwykłej" nastolatki? Czy dzisiejsi nastolatkowie nie są normalni? Czy ich życie nie jest normalne? Tak! Psycholodzy dowodzą że każdy z nas jest chory psychicznie. Nikt nie jest normalny. Dlatego w temacie posta użyłam synonimu słowa "normalny".
A więc jak wyobrażam sobie zwykłą nastolatkę? Chodzi mi o dziewczynę naturalnie ładną, bez kompleksów, cieszącą się życiem, kochającą naturę, odizolowaną od facebook'a, komórki czy też instagrama, dążącą do swych marzeń... - jednym słowem ideał. Czy są na świecie tacy ludzie? Takie dziewczyny? Owszem może są dziewczyny które spełniają jakieś 75% wymienionych punktów, ale nigdy wszystkie! Jak może wyglądać życie takiej dziewczyny?

Rano szkoła, potem wylegiwanie się na kocu lub ( w zimie) zabawa na śniegu. Mnóstwo przyjaciół, same szóstki w szkole... Taka dziewczyna będzie miała cudowny głos, talent do rysowania, idealną figurę i wiele wiele innych zalet. W kilku słowach mówiąc - ułatwione życie, szczęśliwsze życie. Każdy by tak chciał. Ale z drugiej strony... czy nie tęsknilibyśmy wtedy za naszą normalną rutyną? Czasami przecież lepiej jest nam kiedy uczymy się na błędach. Brakowało by nam naszych codziennych nawyków. To wszystko wydawało by się takie dziwne... Więc jak byście woleli? Być idealnym czy... po prostu być realnym, nieidealnym sobą?


3 komentarze:

  1. SMILE jest mega! ;>

    Informuję o wynikach konkursu w którym jesteś jedną z WYGRANYCH!

    http://darunia-dusiunia.blogspot.com/2014/11/hello-november-wyniki-rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  2. O jaaaa współczuję! ja raz zgubiłam ładowarkę to była masakra ;-; życzę jej odnalezienia! :) szukaj w domu xd

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie to samo, tylko szkoła i szkoła :D ja zawsze gubię ładowarki... :D haha, zazdroszczę autografu! :)
    >>http://powiedz-czesc.blogspot.com/<<

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane! Za każdy komentarz bardzo dziękuję ♥♥ ! Weryfikacja obrazkowa wyłączona:)