Pokonuję siebie samą

Długa przerwa, długie zniknięcie - przepraszam. Ma to niestety swoje powody, bo przez dwa ostatnie miesiące tyle się wydarzyło.. Szkoła - bo wiadomo - koniec roku szkolnego, moje urodziny, które bardzo ale to bardzo miło wspominam, a także kilka, a może kilkanaście spraw prywatnych które po prostu zabierały mi wszystkie możliwe siły i codziennie padałam wykończona po całym dniu. Jednak znalazłam już trochę spokoju, więc w końcu mogę się wyciszyć i nacieszyć tym co mnie uszczęśliwia.
Ostatnio jest mi tak jakoś trudniej...Jestem osobą dość silną i twardą,jednak ostatnio natłok spraw tak jak już wcześniej pisałam, odbiera mi każdą silną we mnie cząstkę co sprawia że naprawdę mam już dość. Próbuję nad tym jakoś pracować, zapanować, pokazać sobie że potrafię i myślę że ta praca rzeczywiście przynosi jakieś efekty.

                      fot. Marcin Bańkosz


Doszłam do wniosku że człowiek jest fantastycznie skonstruowany - siła, potęga, umysł. No właśnie - na to ostatnie szczególnie warto zwrócić uwagę, bo to właśnie umysł daje nam tyle możliwości. Dzięki niemu możemy np. zwracać uwagę na najdrobniejsze życiowe błędy, dostrzegać w nich to, co rzeczywiście jest złe i to co trzeba naprawić. Praca nad sobą, jest tą która przynosi najwięcej satysfakcji, pod warunkiem, że robimy to z własnej woli, dla siebie samego, po to by sobie się podobać, by siebie polubić. I nie ważne czy będzie to praca typu sport,pracowanie nad własną figurą, próba poprawienia własnych wyników w nauce czy tez praca nad charakterem itd. Chodzi o to, by pokazać sobie że jeśli chcę to potrafię. Sprawić, że będziemy z siebie zadowoleni i dumni z bycia tym kim jesteśmy.

Musimy nosić swoją niewidzialną koronę, nigdy się nie poddawać, tylko dążyć do celu. Na tym właśnie polega życie - na ciągłej pracy, która czyni nas lepszymi i silniejszymi.

                                                     fot. Marcin Bańkosz



                                                                                                   ~  Kaczor ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane! Za każdy komentarz bardzo dziękuję ♥♥ ! Weryfikacja obrazkowa wyłączona:)