i've tried goodbye a hundred times

"Jestem w tobie zakochana. Po uszy i po mankiety koszuli, której nie noszę. Po wszystko.

(…) i jeszcze może chcesz wiedzieć, że wypiłam dwie kawy, mojito z lodem, że odpadł mi guzik od koszuli, że w piątym rzędzie było ciemno, że wieczór tak czule gadał do moich okien i że zakochałam się tak naprawdę i bardzo w tobie. "








Jestem falą na niebieskim oceanie. Sztormem i burzą w ciemną, granatową noc. Gdzie jasna łuna jaskrawej, spadającej gwiazdy gdzieś dalej przeszywa niebo. Jestem kroplą w deszczu, która odbija się od liścia jednego z klonów i spada na ziemię. Jestem ognisto-rudym lisem, zagubionym w lesie. Sarną przebiegającą Ci przez drogę, kiedy o 3 w nocy jedziesz samochodem. Jestem zielonym źdźbłem trawy, który ugina się przy podmuchu wiatru. Jestem krzykiem rozpaczy, piskiem ciszy. Jestem światłem w ciemności, zachodem słońca topiącym się w tafli jeziora. Wschodem fioletowym. Jestem zmrokiem i porankiem. Zagadką, na którą brak odpowiedzi. Jestem chwilą, momentem który mija. Jestem farbą olejną nakładaną na płótno. Czarnym kolorem na jednej z twoich fotografii. Jestem siłą statyczną i dynamiczną. Raz ogniem, raz wodą. Raz zimna, raz gorąca. Raz sobą, raz nie.


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .


Muzyka mnie tak uskrzydla… Jestem bez wątpienia melomanką. Muzyka zawsze przy mnie będzie i nigdy nie będę jej miała dość. 
Moja dusza jest muzyką, moje serce bije w rytm muzyki. W moich żyłach zamiast krwi znajduje się dźwięk. To mój tlen. To ż y c i e.
Kiedy słucham niektórych piosenek, to mam w sobie takie dziwne, ale jednocześnie przepiękne uczucie. Kocham to uczucie. To szastanie duszą na lewo i prawo. Znacie to? To moje ulubione uczucie prócz tego kiedy on  jest przy mnie.
I kiedy się w życiu gubię, (a gubię się często) to jest to dla mnie taką odskocznią.
Ostatnio właśnie po prostu jak było późno w nocy, włączyłam te swoje ulubione piosenki na słuchawkach i zaczęłam płakać. To właśnie ja. 
A kiedy znów będzie ciepło, to będę siedzieć na oknie i patrzeć w gwiazdy. :)) 

Gwiazdy przez łzy są piękne. I takie...nagie. Nagie jak ja.

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Jestem osobą niezdolną do kochania. Kocham, ale kochać nie umiem. I powiem wam coś co pewnie dobrze znacie, ale ja to dopiero teraz zrozumiałam. Nie da się kochać kilku osób na raz. Nie można tak. To jest zakazane. To jest nie ładne… 

Wiem, że nie mogę, nie umiem i nigdy nie będę w stanie poświęcić się w całości jednej osobie. Ja tak nie potrafię. Jestem tu dla wszystkich. Każdy zabrał jakąś cząstkę mnie.

I jeszcze jedno... - nie potrafię zrozumieć życia. Nie umiem.
Jestem taką zagubioną duszą w tym całym świecie.
Nie umiem sobie tu poradzić.
Nie nadaję się do świata.
Nie pasuję.

1 komentarz:

  1. Być zbyt pokręconym by żyć ale zbyt rzadkim by umrzeć...

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane! Za każdy komentarz bardzo dziękuję ♥♥ ! Weryfikacja obrazkowa wyłączona:)