Strony internetowe, które pomogły mi przetrwać.

Tego razu post będzie zwięzły ale treściwy:) 
Dzisiaj przychodzę do was z czymś, co może pomóc wam. A jako że lubię pomagać, to mam w sobie naprawdę dużo chęci i motywacji, aby tego posta napisać. 
Tym razem, chcę wam pokazać czy strony internetowe, które bardzo pomogły i pomagają nadal przetrwać ciężkie chwile życiowe. Niestety, jako iż sytuacja wygląda tak że los postanowił zabrać mi najważniejszą kobietę w życiu młodej kobiety - matkę, to musiałam znaleźć inny sposób, w który będę sobie w codziennych sytuacjach radzić. A że żyjemy w bardzo pomocnych czasach, skorzystałam z doświadczeń i rad innych kobiet. 

Pierwsza strona, która bardzo pomogła mi się ogarnąć życiowo i zrozumieć swoje problemy to Emocje: życie warte przeżycia . Dzięki tej stronie zrozumiałam że nie jestem sama w moich problemach i że powinnam szukać pomocy. Strona jest bogata w informację o wszystkich możliwych infoliniach pomocy, tłumaczy choroby, zawiera ćwiczenia dla samodoskonalenia. Myślę, że każdy jest w stanie znaleźć tam coś dla siebie. Bardzo polecam tą stronkę ludziom, którzy pogubili się życiowo i chcą zacząć od początku, ale nie mają motywacji ani nie wiedzą jak. 

Kolejną stroną jest Chujowa pani domu. Pani pisząca tego bloga w bardzo prosty i jasny sposób wyjaśnia, że nie każda z nas jest idealna i to nic złego, bo jesteśmy tylko ludźmi. Znalazłam tam wiele odpowiedzi na swoje pytania, zdałam sobie sprawę z tego że przeżywam to, co większość kobiet i że nie jestem sama w swoich uczuciach. Blog jest prowadzony bardzo fajnie i przejrzyście. Naprawdę bardzo polecam.

I ostatnia: Matka nie idealna. Bardzo ciekawa strona internetowa, zawierająca wiele egzystencjalnych pytań dotykających prawie każdą kobietę. Można poczytać o wielu ciekawych rzeczach, zatrzymać się na chwilę, zastanowić się nad sobą i może spróbować wprowadzić w życie jakieś zmiany...? 'Matka nie idealna" to blog nie tylko dla matek, ale dla każdej z nas. Sprawdźcie. 

Jeżeli którakolwiek z tych stron was zainteresuje i zagłębicie się w lekturę, dajcie znać i podzielcie się opinią na ten temat.


2 komentarze:

  1. Z wymienionych stron znam tylko ChPD - na bloga wpadam rzadko, ale lubię odwiedzać jej fanpage na fb. Podoba mi się ten typ humoru - pozytywnie nastraja w ciężkich życiowych chwilach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Spam i obraźliwe komentarze nie będą tolerowane! Za każdy komentarz bardzo dziękuję ♥♥ ! Weryfikacja obrazkowa wyłączona:)